COVID-19

#WakeUpCall

Iz ovog samo zajedno izlazimo kao POBEDNICI!

Mali, nevidljivi problem nas je naterao da se okrenemo jedni ka drugima i pokažemo kako je lako biti veliki čovek, kako je lako napraviti dobro delo i pozitivnu promenu u našim i životima drugih.

Pokažimo da su SOLIDARNOST, LJUDSKOST I HUMANOST prave vrednosti, a da su životi ljudi najbitniji!!!

DIREKTNO DONIRAJTE BANKU HRANE iznosom od 2000 dinara ili više, a mi ćemo vam, u znak zahvalnosti na podršci koju pružate najugroženijima, POKLONITI majicu sa motivom koji izaberete (broj majica, motiva i veličina je ograničen).



Uputstvo


1.

U formi KONTAKTA koja se nalazi pri dnu stranice pošaljite ime, prezime, e-mail, kontakt telefon i dizajn majice koji vam se sviđa.

2.

Na mail iz kontakta ćete dobiti sve neophodne podatke za donaciju.

3.

Potrebno je da nam nakon uplate dostavite dokaz o istoj.

4.

Nakon prispeća dokaza o uplati i potvrde iz BANKE HRANE šaljemo vam majicu – (način i cenu isporuke ćemo precizirati kada se ponovo uspostavi rad kurirskih službi ili omogući dostava u nekom drugom obliku)


Činjenice

Korona virusi (CoV) su velika porodica virusa koji izazivaju bolesti u rasponu od blage prehlade do težih respiratornih bolesti, poput poznatog bliskoistočnog respiratornog sindroma (MERS-CoV) i teškog akutnog respiratornog sindroma (SARS-CoV).

Pored ovih poznatih korona virusa, u Kini se pojavio novi korona virus n-CoV uzrokovan SARS-CoV-2 infekcijom. To je soj koji ranije nije identifikovan kod ljudi.

Svetska Zdravstvena Organizacija je 11.02.2020. objavila zvanično ime bolesti koja je prouzrokovana ovim novim sojem (SARS-CoV-2), to je COVID - 19.


Broj zaraženih u Srbiji do danas: 9848.

Kampanja

WakeUpCall kampanja je usmerena na zajedničko delovanje advertising i event industrije u cilju pomoći najugroženijoj grupi stanovništva.

Uz nesebičnu podršku kompanija-partnera obezbeđuju se prehrambeni paketi za samohrane roditelje, porodice bez osnovnih primanja, decu bez roditeljskog staranja i beskućnike, koje će volonteri u narednim danima distribuirati najugroženijima. Ideja je da akcija traje do kraja vandrednog stanja. Zato pozivamo sve kompanije koje su zainteresovane da se uključe i doniraju hranu/piće/hemiju/kozmetiku kao i druge osnovne životne namirnice, kako bi se barem malo olakšao život sugrađana kojima je pomoć preko potrebna.

Više o kampanji na linku:   marketingmreza  

IZBOR MAJICA

Selekcija majica speciajlno urađenih za ovu priliku.

Sve majice iz akcije su rasprodate!

Papuče

Design/Idea: Tricky

Pobednik

Design/Idea: Tricky

Perite Ruke!

Design/Idea: VA

Kontakt

Preko forme ispod pošaljite vaš izbor majice.